wtorek, 27 sierpnia 2013

Geometric Variations no.1 - schemacik na sznur koralikowy na 28 koralików

Dzisiaj powracam z kolejnym schematem. Niestety wciągnęłam się bardzo w rysowanie schematów. No może i stety, ale cierpią na tym moje prace warsztatowe. Mnóstwo niedokończonych prac i świeżo rozpoczętych zarazem czeka na wenę.

Tym razem chciałam zaprezentować wzór na sznur koralikowy "Geometric variation no.1" na 28 koralików w rzędzie...kolejny grubasek :D. Tak, wiem obiecywałam coś cieńszego. I będzie, ale jeszcze nie dziś.

Oto i on:


Schemacik można również sobie lekko zakolorować i będzie on dla przykladu wyglądał o tak:


Oczywiście zapraszam do korzystania ze wzoru.
Jaką wersję wybierzecie i w jakiej kolorystyce to już zależy od Was.
Napomnę tylko jeszcze, że wzory utworzone przeze mnie można znaleźć w zakładce "Wzory na sznury koralikowe" znajdującej się u góry strony :).

4 komentarze:

  1. Asia, jest boski! Trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :). Mam nadzieję, że uda mi się narysować jeszcze jakiś interesujący wzór :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu :). Mam w planach kolejny geometryczny wzór. Trzymaj kciuki żeby się udał :).

      Usuń